sâmbătă, 12 februarie 2011

Viata , un pic mai usoara !

De multa vreme , eu si nu numai eu sunt in cautarea unei solutii , mai bune sau mai putin reusite pentru a imi rotunji veniturile .
Am accesat sute de site-uri care promit , marea cu sarea , si ca se vor castiga sume mari , dar dupa o perioada , apar lucruri nespuse , sau modificari , care , toate conduc la o plata mai mare sau mai mica pentru a putea spera ca vei primi ceva in schimbul ei '
Si totusi , dupa multa vreme am reusit e , adevarat instruit de o persoana binevoitoare , sa aflu cum si in ce mod se pot castiga bani , pe internet lucrand acasa .
Este relativ simplu , mai greu e sa gasesti oameni seriosi ( si de o parte si de cealalta , adica si Administratori , si colaboratori , asta pentru ca multi promit dar cand vine vorba de a isi respecta promisiunile ..tacere .
Acum , cred ca e momentul , sa explic cum se procedeaza , si cat timp ( ca de bani , investiti , nu se pune problema!)
Sunt mai multe site-uri , unde te inregistrezi , si incepi sa vixionezi reclamele , care iti apar ( pentru inceput cam 4 pe zi !) , asta insemnand cam 2-3 minute pentru fiecare site ( se pot viziona si 2-3 site-uri in acelasi timp) ,
Daca lucrezi singur dureaza 3-4 saptamani pana ajungi la suma pe care o poti solicita si primi ca plata a muncii, dar daca mai lucrezi cu catva amici , prieteni perioada se micsoreaza .
Aici intervine o paranteza , eu am lucrat singur pana am luat banii , pentru a nu fi acuzat ca mint sau induc in eroare pe cineva
Dupa ce te convingi ca site-ul respectiv plateste , atunci lucrezi mai departe si aici urmeaza puncutul cel mai important : din banii castigati , inchiriezi pe 30 de zile cati referali iti permite suma si in acest moment suma realizata pe zi e cu totul alta si in plus nu mai primesti doar 4 reclame pe zi ci 6-7-8 , ceeace e altceva
Pe scurt cu rabdare si un pic de ambitie poti ajunge cam in 2-3 luni la sume de 2-3 sute de $ pe luna , cred eu o suma destul de buna
Acum sa va spun despre ce site-uri e vorba si unde va puteti inregistra :

Neo Bux - http://www.neobux.com/?r=Marcel50

On Bux – http://www.onbux.com/?r=Marcel50

123 Bux - http://123bux.net/index.php?ref=Marcel50

Incentria - http://www.incentria.com/index.php?ref=marcel50

Clicksia - http://www.clicksia.com/index.php?ref=marcel50

Ma opresc si va doresc succes , si voi reveni si cu alte noutati , daca e cazul( mai lucrez si pe alte site-uri dar pana nu ma lamuresc daca platesc ...tacere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu